Welkom op mijn blog! Hier schrijf ik niet alleen over fotografie maar meer en meer ook over ontwerpen die ik in grafische programma's zoals photoshop en 3d studio max maak.
In elk artikel probeer ik kort te omschrijven wat mijn inspiratie voor een bepaalde afbeelding is en ook hoe en met welke programma's de afbeelding tot stand is gekomen.
Ik wens je veel lees en kijkplezier toe! Mocht je vragen hebben laat dan gerust een bericht achter!
Mij eerste game console was de nintendo entertainment system 8-bit.
Metroid was één van de spellen die ik toen helemaal grijs heb gespeeld met mijn vrienden.
Al sinds mijn jeugd speel ik de call of duty spellen grijs. Maar ook voor spellen zoals Metal gear (alle delen) mag je me wakker maken.
De hoogste tijd dus om mijn eigen versie van een future soldier te maken.
Ik wilde een keer een anime achtig ontwerp maken. Iets wat niet perse super realistisch eruit ziet maar meer getekend met een klein sausje anime eroverheen.
In mijn jeugd heb ik heel, heel vaak naar shaft gekeken. Ik vond het personage zo gaaf en het sprak altijd zo tot de verbeelding dat ik besloot mijn eigen versie van een shaft personage te maken.
In 3d natuurlijk!
Ik wilde een keer een highkey 3d portret maken die zo dicht mogelijk de realiteit benaderde. Zowel qua expressie van het model als de belichting.
Geinspireerd door de Sergeant uit de fim full metal jacket heb ik onderstaand ontwerp gemaakt.